Nu är julen slut.

Har precis pyntat av hela lägenheten.
Blev ingen träning idag, vi åkte och storhandlade.
Tycker oftast det är skönast att träna på kvällen ska prova att träna på morgonen.
Man är ju alltid så ohyggligt trött på morgonen.
Snooza med Daniel är det bästa.
Brukar ibland stiga upp, sätta på kaffe sen lägga mig och skeda en sovande, godluktande, gos-Daniel.
Då brukar han pipa till.
Imorse såg han ut som en mullvad vid frukostbordet.
Det är kärlek.

Jag har varit så glad och positiv i skolan idag, det var kul.
Övade på hyfsat bra.
Börjar komma någon vart i planeringen av min skolgång.

Jag är en tröttis.
Och apelsinsugen.
Mina tänder tycker inte om apelsin.

Sovasovasova.
Bäst att hoppa på detta sömntåg, man vet inte när nästa kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0