Back to basics.



Såhär fina och kära var vi för ett år sedan.


Skitdator, skrev ett inlägg. Sen hängde sig skiten.

Idag har det varit en vilodag. Har städat klart garderoben. Gjort smoothie till mig och Daniel.
Övat två pass. Konsert på onsdag. Vi får se hur det går.

Tänker en del på skolan och Japan.
Alla poäng som ska läsas. Alla timmar som ska övas.

Jag funderar lite på om jag kommer hålla mitt humör stabilt.
Brukar skifta lite när det blir prestationer på G.

Har tränat fre-lör. Imorgon igen.
Varit duktig med sötsakerna.
Vi får se hur det går.

Ska försöka ha små mål och inte köra på allt eller inget som jag brukar.
Tyckte Daniel. Han har rätt.

Kommentarer
Postat av: Frøken Aadalen

Lagom er best, lille venn;) kram

2009-01-04 @ 19:34:04
URL: http://frokenaadalensverden.com
Postat av: Emma

Hej vännen!! Fick ditt brev idag och jag blev så glad. Fällde en liten tår :/ Fantastiskt fint kort på er!! Vill veta mer om Japan! Har lagt till dig på skype, så vi kan prata när som helst!

Pussokram på min bästa vän!!

2009-01-05 @ 08:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0