Ny epok.

Att blogga eller inte. Blir så avundsjuk på dom som kan fixa och sätta in fina bilder och sånt. Men whatever. Såhär är det. Ångesten har kommit tillbaka. Var länge sen nu. Faktiskt. Konstigt. Kanske är det den där gruppterapin. Jäkligt jobbigt faktiskt. Har blivit kär i en ny färg: Lila.. köpte en Lancômeögonskugga för 180 spänn.. men det var klart värt! D. berättar för mig hur älskad jag är. Han försöker verkligen få mig att förstå. Men ändå gör jag inte det. Förstår inte. Att vara älskad, att älska vet jag egentligen vad det är? jobbar väldigt lite nu. Gör typ ingenting. Mår dåligt. Försöker spela. Men fanfanfan. Jag orkar inte. Ingen prestation inget värde. In my sick world. Borderline? Kanske. Det kan faktiskt vara så. Iallafall något slags förstadie. Eller någon variant. Eller nått.  Jag ska spela med en dirigent min mamma har haft ihop det med.. haha. Rätt så kul faktiskt. På torsdag kommer pengarna. Och då ska det shoppas. Ju mer pengar man gör av med desto mindre ångest får man.

För stunden.

Ta hand om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0