drömmen.



Dom här skorna är jag så jävla kär i!
Vill ha, vill ha, vill ha.
Ligger nu på 300.  ok, 310. Bara en dag.
Jag råkade buda på dom igen (förlåt Daniel).
Men visst är dom UNDERBARA?!
Hoppashoppashoppas.

Och ja, jag tror att shopping löser alla problem.

Daniel sitter och plankar en Lisa Nilsson låt.

Jag vet inte riktigt va jag ska göra med den här dagen.
Kanske bara klä på mig lite och gå till skolan.
Borde ju handla lite.
Kylskåpet ekar. På riktigt.
Undra om man kan lägga in smileys.
Jag måste bli bättre på det här med design.

Ringde Lars-Åke om vi skulle övningsaköra men han hade inte tid.

Gå till skolan och öva.
Det behövs.


Kommentarer
Postat av: Frøken Aadalen

Kjöp et par enkle svarte,som er billige, og glitra til de selv med lim!! :) kram

2008-11-04 @ 00:10:14
URL: http://frokenaadalensverden.com
Postat av: Alina

Godnatt på dig! :)

2008-11-04 @ 00:15:02
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0