Give me a datanörd.

Jag har pysslat ihop ett nytt typsnitt på bloggen.
Fast jag ville ha en bakgrund bakom.
Någon som vet hur man gör.
Hade det på förra men råkade ta bort.
Vet att Lene brukar läsa... tänkte du kanske vet?
Drömde om Gbg i veckan. Fast det var som en mardröm.

Daniel är bäst.

Nu väntar popcorn och WANTED. Jolie är satans snygg faktiskt. "Sex lektioner om kärlek" är bra film. Se den.

Ibland får  jag till mina outfits. Fast ok lila benvärmare och röda skor kanske inte var någon klockren kombo.

Kommentarer
Postat av: Frøken Aadalen

Hmm..selve bakgrunnen er vanskelig, den har jeg ikke klart å komme åt på min egen blogg i alle fall..:) Så der kan jeg nok ikke hjelpe:/

Oida, håper ikke jeg var en del av mardrømmen!



kraam

2008-11-25 @ 12:14:52
URL: http://frokenaadalensverden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0