Umgås med mig själv.

Jag har varit så himla trött de senaste dagarna. Jättejättetrött.
Idag har jag gigat i Lule. Med hemvärnet. För att fira norrmännen. Såklart. Jag har många fina norska vänner.
Elisabeth, Lene,. Är dom som betytt mest.
Har ätit massor av spagetti och köttfärssås. Mums.
Är ensam hemma ikväll, Daniel är och spelar.
Borde diska. Men jäklar vad tråkigt.Klippa naglarna måste jag. Och smörja in händerna,
Har varit riktigt kallt ute idag. Burr.

CSI på 5an. Det får det bli. Under filten.

Bara ta det lugnt.

Längtar efter min älskade. Han brukar värma mig.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Snart...

2008-05-17 @ 21:27:39
Postat av: Elisabeth

så koselig at dere feiret oss;)

2008-05-21 @ 21:02:51
URL: http://bratsjelisabeth.blogspot.com
Postat av: Frøken Aadalen

Åh! Så søt du er! Det står jo om meg!! :)

Fint at du var med og feiret:) Jeg satt mesteparten av dagen i bil..hehe..



kram

2008-06-15 @ 22:48:46
URL: http://frokenaadalensverden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0