Lägenhet!!!!!!

VI har satt upp oss på en jättefin lägenhet. Hoppas vi får den! Vore mysigt....

Daniel är så fin.

Annars har jag varit trött och på dåligt humör idag. Ska städa upp lite sen kanke ta mig till skolan. Borde öva. Det borde man alltid. Shit jag börjar bli en riktigt hysterisk övnings nörd. Nä, jag övar inte så mycket som jag borde. Trickset är att inte prata om övning. Ska inte gör det något mer. Bara om jag har övat och tyckte det var kul.
Har också bestämt att jag ska sluta rapa högt. Jag skrattar åt det men det är ju egentligen barnsligt. Och vissa kan tycka att det är äckligt. Man får rapa tyst i handen.
En JÄTTESÖT lite hund förresten. Nyss. Liten och mjuk. Hundar är fina. Och söta.
Hundi är söt (bild kommer såsmåningom).

Nu är jag glaaaad.




image7

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

håller tummarna för er

2008-05-06 @ 18:51:04
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0