Mysko.

Såhär snygg är jag när jag jobbar.

Har mått väldigt konstigt den senaste veckan. Mått riktigt dåligt faktiskt. Tvivlat på allt, mitt förhållande, mitt värde, mitt valthornsspel... Det känns iallafall mycket bättre nu. Spelar lite för lite. Men prioriterar andra saker hela tiden. Laga väska, göra onödiga saker vid datorn mm mm. Jag är ensam hemma nu Jesper är hos en kompis och spelar tv-spel. Imorgon ska jag träffa min nya hornkvartett i sthlm, det blir spännande. Verkligen. Ska spela lite innan jag går och lägger mig. Kanske skriver klart ett arr. på utskärgård jag börjat med.

Ingen bra idé att jobba både på natten och på dan, två dagar i rad. Hade Gig i dalarna. Det var trevligt. Eller iallafall de 1500 i handen man fick... hihi.

Kommentarer
Postat av: Alva

sötisbild!

puss på dig också :)

2008-07-09 @ 20:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0