Lycka?

Har just kommit hem från gymmet. Trampmaskin 10 min på slutet. Genomsvettig. Nu är jag nyduschad och sitter framför tvn med Daniel. Har övat idag. Gjort alla övningar jag fått av Sören *duktig*. Det var kul. Har inte övat så mycket piano men kunde läxan ganska bra ändå. Imorgon är det blåskvintett igen. Låten vi spelar är faktiskt riktigt rolig. David ska spela med Sthlm brassband, alltså med Micke (mammas man) det är roligt när ens vänner får giga med Micke (kommer inte att skriva låtsaspappa för det låter så löjligt). Dom ska till Stavanger. Där min Elisabeth bor... Synd att jag inte hinner åka dit. Synd att jag inte spelar althorn (näej, inte synd althorn låter faktiskt ganska illa. Vibrato, vilket jävla påhitt!). ---Fick en puss av Daniel--. Jag har mått bra idag. Helgen var så himla bra. Spela hemvärn med Daniel. Och hade fest utan alkohol. Jag hade det så roligt! Vi funderar på att börja dricka igen till SMASK efterfesten. Sen fick vi reda på att vi ska ha konsert då. --Nu pussar han mina fötter och mina ben---. Iallafall. Konsert dagen efter fest. Hmsa. Näej nu ska jag gosa.image4
Lycklig Emma i mitt beiga vinterset.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Når kommer de og skal spille i Stavanger? kanskje jeg skal høre på;)
jeg savner deg, Emma.
synes du også skal komme hit en tur;)

2008-04-23 @ 21:57:00
URL: http://bratsjelisabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0