Duktig?

Duktig. Vad är det för j-la ord egentligen. Att vara duktig. Man MÅSTE vara duktig. Så äckligt att hela mitt liv ska vara beroende av min duktighet. Varför inte fokusera på all den kärlek som finns i mitt liv?

För vad DUKTIG jag är som har hittat en kille som älskar mig.

Sen har jag skött det hela så duktigt. Inte alls. Jag är en idiot. En "söt" sådan.
För söt och duktig är ju det man ska sträva efter. Annars är man ingenting. Absolut ingenting. Framförallt har man inget och skryta om inför sina föräldrar.

PRESTERA

That´s what it's all about.

Hur mycket presterar jag av att ligga i sängen? Inte ett j-la dugg.

Ett liv är inget liv utan prestationer?


Eller?

Kärleken Är värd att leva för.

--------------
Senare på kvällen:

Har tränat, det var duktigt.
Och jobbat i caféet på skolan, var skitkul faktiskt. Skönt att göra ngt annat. Imorgon bitti väntar blåskvintett.. men det är en rolig låt och förra gången fick jag faktiskt beröm av läraren, tjohoo!
Mår bra nu. Och luktar gott. Jag tycker om att lukta gott.

Nu Navy CIS med min älskade.



Kommentarer
Postat av: malin

åh va fint och vårigt det var här. mycket bättre den här bloggen! härligt med gult och lila!!! puss

2008-04-07 @ 22:09:00
URL: http://monticore.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0