Barfota utan strumpor..

Fissdur SUGER. Vill bara säga det. Korsförtecken på varenda jävla ton! Blä.
Sitter på kåren och bloggar från daniels dator. Man kanske skulle skaffa sig en mac, dom är ju fina. Och funktionella. Men svåra att förstå sig på. Borde öva Buckner förresten. Får fixa ikväll. Mycket som ska göras. Packa. Fundera. Öva. Diska lite kanske (taskigt att lämna all disk). Hoppas jag hinner gosa ikväll. Efter den här helgen är jag kärare än någonsin. Han är så fin. Och när han är lycklig så blir jag varm inuti. Jag mår fortfarande bra. Det är kul att öva. Har jag aldrig tyckt. Men jag ska inte säga något efter två dagar. Får se om jag kan hålla i detta. Idag går jag barfota. I ballerinaskor. Våren är på väg. Fast det är snö fortfarande såklart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0